ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY:
Masz prawo dokonania zwrotu zamówionych towarów bez podania przyczyny oraz ponoszenia kosztów zwrotów w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Ty lub upoważniona przez Ciebie osoba (nie dotyczy to kuriera firmy przewozowej), otrzymała kompletne zamówienie. Wszelkie wyjątki od powyższej reguły są dostępne w Regulaminie.
Aby dokonać zwrotu, poinformuj o tym fakcie firmę Azan za pomocą poczty elektronicznej. Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy (https://uokik.gov.pl/download.php?id=1216), jednak nie jest to obowiązkowe.
Zwrot kosztów nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania odstąpienia od umowy. Zwrot kwoty następuje w ten sam sposób, w jaki została wcześniej zrealizowana pierwotna transakcja, z wyjątkiem płatności PayPal. W takim przypadku należy wskazać numer rachunku bankowego. Nie ponosisz kosztów zwrotu, ale Azan zastrzega sobie prawo do wstrzymania dokonania zwrotu do momentu uzyskania potwierdzenia wysłania towaru przez Ciebie lub do momentu otrzymania zwracanego towaru.
Towar należy odesłać na adres:
Azan sp.z o.o. sp. k.
ul.Warszawska 98/100
26-660 Wielogóra
Zwrotu trzeba dokonać nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
Zwrot towarów w terminie do 14 dni bez podania przyczyny jest u nas bezpłatny. Firma kurierska odbierze od Ciebie przesyłkę i nie poniesiesz żadnych kosztów z tym związanych. Poniesiesz koszty tylko wtedy, jeśli towar będzie miał trwałą utratę swojej wartości, spowodowaną użytkowaniem lub przekroczeniem standardowego zakresu sprawdzania właściwości towaru.
Więcej informacji na temat Zwrotów i Odstąpienia od umowy przeczytasz w Regulaminie.
REKLAMACJE:
Jako firma Azan zobowiązujemy się dostarczyć Ci zakupioną rzecz bez jakichkolwiek wad. Jeśli jednak stwierdzisz, że zakupiony przez Ciebie produkt je posiada, możesz zgłosić reklamację.
Co powinno znaleźć się w zgłoszeniu reklamacyjnym?
- Imię i nazwisko osoby zgłaszającej
- Numer zamówienia
- Przedmiot reklamacji - produkt oraz jego gramatura
- Numer partii i data ważności produktu
- Liczba opakowań reklamowanego produktu
- Przyczyna reklamacji (opis wady oraz ewentualnie załączone zdjęcia)
- Dane kontaktowe osoby zgłaszającej (umożliwiające kontakt w sprawie reklamacji)
- Żądanie reklamacyjne (chęć wymiany towaru lub zwrotu kwoty itp.)
Sposób odbioru towaru będzie ustalany indywidualnie, w trakcie procesu rozpatrywania konkretnej reklamacji.
Termin rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji wynosi 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
Więcej informacji na temat Reklamacji przeczytasz w Regulaminie.